Koisenu Futari Dizisi Türkçe Altyazılı

 Koisenu Futari Dizisi Türkçe Altyazılı




Dizi Adı: Koisenu Futari
Yönetmen: Noguchi Yudai, Oshida Yuta, Doi Shohei
Senarist: Yoshida Erika
Yayınlandığı Kanal: NHK
Bölüm Sayısı: 8
Yayın Tarihi: 10 Ocak 2022 - 28 Şubat 2022
Yayınladığı Gün: Pazartesi
Yayınlandığı Saat: 22.45
Ülke: Japonya
Dil: Japonca

KONUSU
Sakiko her gün romantizm olmadan yaşar ve annesinin onu evlendirmek için her zaman acele etmesinden hoşlanmaz. Bir gün Sakiko, kohai'ının projesini kontrol etmek için bir süpermarkete gider. Süpermarketten bir görevliyle tanışır ve ona "aşık olmayan insanlar var" demesi onu rahatlatır. Sakiko daha sonra Aromantik ve Aseksüel gibi kelimelerle tanışır.


OYUNCULAR
Kishii Yukino - Kodama Sakuko
Takahashi İssey - Takahashi Satoru
Hama Shogo - Matsuoka Kazu 
Kojima Fujiko - Kodawaki Chizuru
Kikuchi Akiko - İnozuka Haruka
Kita Kana - İshikawa Minori
Abera Hidenobu - İshikawa Daisuke
Nishida Naomi - Kodama Sakura
Koichi Mantaro - Kodama Hiromi


Bu diziyi Japan-Fans'tan izleyebilirsiniz.

Yorumlar

  1. Çevirinizi japan-fans üzerinden izledim, bu diziyi çevirdiğiniz için teşekkür ederi, elinize sağlık. Daha önce içinde aseksüel ya da aromantik karakterler barındıran bir dizi seyretme fırsatım olmamıştı. Gerçekten çok beğendim, normalde izlediğim yapımlarda da romantizm içermesini hep tercih ederdim, böyle hayat temalı yapımları izlemek insana ayrı bir huzur veriyor.
    Özellikle son bölümde Takahashi-san'ın evine veda ettiği sahne benim için kusursuzdu. Japon sadeliği gibisi yok cidden, samimiyeti insanın iliklerine kadar hissettiriyorlar... Son bölümde birçok diyalog bende iz bırakacak eminim. İzlerken çok sayıda repliği ekran görüntüsü aldım, çevirinizle bende bir hatıra kalacak. Tekrardan çok teşekkürler ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Japon Bayrağının Anlamı Nedir? Dünden Bugüne Japon Bayrakları Ve Anlamları

Dai Byoin Senkyo Türkçe Altyazılı (2023)