ARASHI - POPOLO RÖPORTAJI ÇEVİRİSİ KASIM 2020


5 KİŞİDEN SEVGİYLE MESAJLAR...


OHNO SATOSHI

"Gerçekten her şey fanlarımız sayesinde."

Geçtiğimiz 10 yıl içinde gerçekten rüya görmüş gibi hissediyorum. Sırf Arashi'yi görmek için büyük bir mekanda bir araya gelen çok sayıda fanın manzarası bir şekilde tuhaf geliyor. Ayrıca şu ana kadar yaptığımız tüm kayıtlar şaşırtıcı olmasının ötesinde. Kafam gerçekten bunları almıyor (bitter laugh) Bu rakamlar şüphesiz bütün fanlarımız tarafından yapıldı. Sizsiz hiçbir şey yapamayız. Gerçekten her şey fanlarıız sayesinde. Bu yüzden, bağlılığınız ve desteğiniz için minnettarlığımdan başka bir şeyim yok. Duygularınıza elimizden geldiğince cevap vermek istiyoruz. Her gün şu an yapabileceğimizin en iyisini bulmaya çalışıyoruz. Bu yüzden şimdiki zamandan başka bir şey düşünemiyorum. Dürüst olmak gerekirse, ben de resim çizip kampa gitmek istiyorum. Ben de kendimi anlamıyorum. (Gülüyor)

"Arashi benim için içimdeki değişimi ortaya çıkaran bir hazinedir." (Eylül 2014)

Duygularım o zamandan beri değişmedi. Diğer üyeler olmasaydı, şu anda olduğum kişi olamazdım. Onlar beni önemseyen insanlar. Olumlu bir anlamda, çünkü onlar atmosferi hissederek benimle etkileşime girdiler. Çeşitli şeylere farkeden ve çevremle ilgilenen bir kişi oldum. Her birimiz Arashi olan mükemmel bir dengede bir araya geldik. "Arashi olduğuma minnettarım", "Bu 5 kişi olmasına minnettarım" Bu duygular, biz büyüdükçe gerçekten güçleniyor. Bir dahaki sefere, bu duyguların maksimuma ulaştığını düşündüğümde, onların üstünde olan bir şeyi deneyimleyebilirim. "Beğenme" aşaması geçtiği için diğer üyelere "hayranlık" duygularıyla doluyum.


SAKURAI SHO

"Fanlarımızın varlığı bizim motivasyonumuzdur."

İlk çıkış yaptığımızda, 21 yıl boyunca bunu yapmaya devam edeceğimizi hiç düşünmemiştim. Elbette şimdi koşabiliriz çünkü bizi destekleyen fanlarımız var. Birçok şarkımızı dinliyorlar, bizimle dans edebilmek için kareografimizi ezberliyorlar. Bizimle karşılaştırıldığında, Arashi'ye ve her bir üyeye ayrı ayrı değer verdiklerini düşünüyorum. Bu insanlar bizim en büyük motivasyonumuz oldu. Bundan sonra, Arashi'nin şarkıları ve videoları kalacak. Arashi, herkesin günlük hayatının bir kabulü olarak çalışan bir varoluş olabilirse mutlu olacağım. Habercilik konusunda gelecekle ilgili olarak, yeni bir dünyayı keşfetmek heyecan verici olsa da, benim için "savaş" ve "deprem" iki önemli konu. Bu yüzden bunları aktarmaya devam etmek istiyorum.

"Arashi benim için bir *futon gibi. Bir şekilde onu taktığımda beni arayacak ve içimi ısıtacak." (Mart 2000)

Grup ilk oluştuğunda üyeler beni şaşırtıcı bir şekilde "Ne tuhaf bir kombinasyon" diye düşündürdü. Ama yaş farkımız o kadar fazla olmadığından ve jr'ken aynı dönemi geçirdiğimizden çok geçmeden Arashi benim için gerçekten rahat bir yer oldu. Gerçekten mucize bir karşılaşmaydı. Johnny-san sayesinde. Ben bir şeyi bir kerede halletmek isteyen biriydim. Ama Johnny-san bana "Her zaman kaşlarının arasında kırışıklıklar var" dedi. Çabuk sinirlenen biri olduğumu hissettim. Ama bu 4 kişi çok nazik insanlar. Ben de nazik olmaya başladım gibi hissediyorum. Benim için Arashi bir ve tek. Bir daha asla böyle bir varoluşla karşılaşmayacağım ve bu her zaman önemlidir.



AIBA MASAKI

"Arashi'yi büyüten fanlarımızdır."

Bizi büyütenlerin fanlarımız olduğunu düşünüyorum. Gerçekten minnettarlığımdan başka bir şeyim yok. "Her zaman Arashi'ye sahip olduğum için, kalbimden pes etmeden bu kadar yol gelebildim" yerine, "Her zaman fanlarımız olduğu için kalbimden pes etmeden bu kadar yol geldim" Geçen sene, 5 büyük dome'da toplam 50 gösteri yaptık. Bu da minnettarlığımızı geri verme yollarımızdan biriydi. Bizi destekleyen herkesin görmesini istedik. Bundan sonra olacaklara gelince, sanırım çeşitli türde meydan okumalar üstlenmek istiyorum. Mesela sosyal medya yasağını kaldırdık. Şimdiye kadar yapmadığım şeyleri yapmak istiyorum. Sanırım herkesin keyif alacağı bir şey bulmaya çalışıyoruz. Uzun vadeli hedefler? Sanırım bunu gerçekten düşünmüyorum. Bundan bahsetmişken, Keşke sonsuza kadar yaptığım şeyden zevk alabilsem.

"Her zaman Arashi'ye sahip olduğum için kalbimden pes etmeden bu kadar yol gelebildim." (Mayıs 2009)

Kendi kendim için yapabileceklerimin bir sınırı var. Bu yüzden diğer insanlar ve Arashi için elimden gelenin en iyisini yapacağım. Özel olarak danışmak ya da tavsiye almak değil ama sadece çok şey alıyorum. Ama sanırım bunun nedeni Arashi üyelerinin bu 5 kişiden oluşması. Eğer farklı üyeler olsaydı, bu eğlence dünyasında 21 yıl boyunca sağlam duracak güvenim olacağını sanmıyorum. İlk çıkışımızdan bu yana 21 yıl geçti, bu süre içinde her birimiz dramalardan, varyete şovlarından veya herhangi bir bireysel çalışmadan bir şeyler kazandık ve onu Arashi'ye geri getirdik. Deneyimlerimizi Arashi olarak biriktirdik. Ama ilişkimiz ve temel kısım hiç değişmedi. Değişen bir şey varsa, bağımızın daha da güçlenmesidir. Şimdi bile Arashi hâlâ benim her şeyim.


NINOMIYA KAZUNARI

"20 yıldır sadece Arashi'yi düşünen sizler"

"Hadi bunu tam 20 yıl boyunca yapalım" diye düşünen kimse olmadığını düşünsem de, 20 yıldan fazla çalışabilmek gerçekten inanılmaz. Bizi destekleyenler için minnettarlıktan başka bir şeyim yok. O kadar talihsiz ve sinir bozucu bir durum ki, bizim de sabırsızla beklediğimiz Beijing konserini düzenleyemedik. Bu konuda sizinle aynı duyguları paylaşıyoruz. Şimdiye kadar sadece Arashi'ye geri verecek işler yaptım. "Bunu yapmak istiyorum" ya da "Bunu yapmak istemiyorum" diye bir karar vermedim. Bir kez daha, gelecekte ben Ninomiya, bir birey olarak çalıştığım zaman, üzerinde çalışmak istediğim bir şey olup olmayacağını ya da bana bir iş teklifi olup olmayacağını bilmiyorum. Bu 2021 gelene kadar bilemeyeceğim bir şey. Şu anda düşünemediğim bir şey. 2020 henüz bitmedi, bu bundan sonra bireysel çalışmalarımız hakkında konuşulacak konuşma seviyesi değil. Çünkü bunun (askıya alınmış faaliyetlerin) önemini çok hissediyoruz. Şimdilik, 31 Aralık'a kadar, bizimle birlikte eğlenmenizi istiyorum.

"Arashi olarak bir araya gelsek de, birbirimizin kişiliklerini ve yeteneklerini mahfetmiyoruz." (Ağustos 2009)

Bu yorumu söylediğimde nasıl hissettiğimi hatırlamıyorum ama şu anda bile böyle hissediyorum. Eminim halkın da aynı izlenimi vardır. Çünkü Arashi üyelerinin bizim ve fanlarımız tarafından görülen değeri aynı. Ama merak ediyorum herkes olgunlaştı mı? Bizim için, sadece kendimiz değil, sadece kendimizi değil, aynı zamanda en azından menajerlerimizi, ailelerimizi, kostüm sorumlumuz, makyajımızla sanatçısıları gibi bizimle doğrudan bağlantılı olan insanları ve onların ailelerinin hayatlarını gözetmemiz gerekiyor. Doğal olarak sorumluluk duygusu oluşturuyor. Çıkışımızın ilk yılından beri böyle hissetmemiştim. Sanırım o zamanlara kıyasla kendime göre olgunlaştım.



MATSUMOTO JUN

"Şu anki Arashi'yi hissetmenizi istiyorum."

Bizi destekleyen fanlarımız sayesinde geçen sene 20. yıl dönümümüzü kutladık ve şimdi 21.yıl dönümümüze gidiyoruz. Bu talihsiz covid19 sebebiyle, yapmak istediklerimizi yapamamak sinir bozucu ama şimdi "Fanlarımız için neler yapabiliriz?" diye düşünüyoruz. Ayrıca bu zamanlamada bu 5 kişiyi çıkarttığınız için teşekkürler. Gençliğimizde, her ay dergilerde yer almam için çağırıldığımda gerçekten mutlu olurdum. Umarım fanlarımız bunu görmekten keyif alır. Popolo'da yer alan şu anki jr gruplarının fanları da Arashi'nin şu an neler hissettiğini ve ne düşündüğümüzü bilirseler mutlu olurum. Şimdiye kadar birçok şey yaptık ama daha yapmadığımız birçok şey var. Bundan sonra, bu şeylere meydan okumak istiyorum. Hayal bile edemiyorum ama beklenmedik bir şey olsa güzel olurdu!

"3 Kasım yılda bir kere oluyor, bu beni düşündürdü. Bugün bizim ilk çıkış günümüz 3 Kasım" (Ekim 2009)

"Hâlâ her yıl 3 Kasım'da böyle düşünüyorum. Minnettarlığımı en çok hissettiğim gün ve ne kadar zaman geçerse geçsin bu değişmeyecek. Değişen bir şey varsa, Arashi'ye karşı nasıl hissettiğimdir. İlişkimiz gittikçe derinleştiğinden duygularımızın daha da büyüdüğünü düşünüyorum. Bu yüzden şu anda bir şeylerden memnun değilim. Benim durumumda bir şeyi icra ederken, asla gerçekten "Bu mükemmel" diye düşünmüyorum. Temelde memnun değilim çünkü "Bundan daha iyisini yapabilirim" diye düşündüğüm için başka bir şeye yol açar. Özellikle işlerimle ilgili olduğunda, memnun değilim. Bu eskiden beri asla değişmeyen bir şey

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Koisenu Futari Dizisi Türkçe Altyazılı

Japon Bayrağının Anlamı Nedir? Dünden Bugüne Japon Bayrakları Ve Anlamları

Dai Byoin Senkyo Türkçe Altyazılı (2023)