Sakurai Sho×Matsumoto Jun - Non No Röportaj Çevirisi (2019)

 

SakuMoto - Non No(2019) Cross Talk ❤️💜


Sho: Bu sefer çok heyecanlıyım.
Jun: Haklısın. Fotoğraf çekimi sırasında, ben karbon fiber valizi alırken, Sho-kun deri olanını aldı. Gerçekte tam tersi.
Sho: Deri valizin şık olduğunu düşünüyorum ama işlevselliği yüzünden karbon fiber valizi tercih ediyorum. İki tane karbon valizim var. Birisi neredeyse 10 yıl önce aldığım bir hediye ve diğerini de 3 yıl önce Paris'ten, ilk valizim eşyalarıma yetmediği için almıştım.
Jun: Doğru. Karbon valizler daha pratik. Deri valizler oldukça ağır ve havaalanında çıkartma izlerini görmek rahatsız edici. Ama en sevdiğimiz model ve rengi seçebiliriz. Seyahat ederken sıklıkla egzersiz matımı götürüyorum, onları deri valize koymak daha kolay. Bu yüzden deri valizi tercih ediyorum.
Sho: Seyahatin için genellikle başka ne hazırlık yapıyorsun?
Jun: Kıyafetler, kitaplar ve DVD, uzun uçuşlarda zaman geçirtir. Son zamanlarda bir mağazadan güzel bir seyahat yastığı buldum, seyahatim için vazgeçilemez bir eşya olması çok müsait. Sanırım seyahat hazırlığı konusunda zaman alan bir tipim.
Sho: 10 yıl önce çok kullanışlı bir pasaport kılıfı, dönüştürücü seti, şarz fişi aldım. Bu iki şey denizaşırı yolculuklar için hazırlandı, bir kez onları valizime koyduğumda hazırlığım tamamlandı. Önümüzdeki iki saat içinde yurt dışına gidebilirim. (Gülüyor) Uçuş sırasında genellikle ziyaret etmeyeceğim yerleri de içeren 3 rehber kitap okurum. O ülkenin tarihini ve kültürünü bilmek istiyorum.
Jun: Beklendiği gibi! Yurtdışında zamanını nasıl geçiriyorsun?
Sho: Yurdışında genellikle 3 gün geçiriyorum ve bu maksimum uzunluk. Ülkenin atmosferi ve yemeklerinden keyif almaya çalışıyorum. Son zamanlarda daha rahatlatıcı bir yolculuğa çıkmanın daha iyi olduğunu düşünüyorum, günlerim için herhangi bir program ayarlamamaya çalışıyorum. (Gülüyor)
Jun: Benim durumumda, genellikle yurtdışında yapmak istediğim şeyler için program hazırlamada ve sonrasında ücretsiz şeyler yapmakta çok iyi olan arkadaşıma sorarım.
Sho: Arashi üyeleri için ne tür bir seyahat planı istersin?
Jun: Sanırım Aiba-kun İspanya'da eğlenecektir. Çok spor var ve yiyecekler lezzetli.
Sho: Ohno-kun'un imajı mutlu ülke Bhutan'a yakışıyor. Sakin atmosfer ona uygun. Sorun Nino. (Gülüyor)
Sho ve Jun: Bu zor (Bir süre için zorlukla düşündüler.)
Jun: Şehrin ortasında bir otel. (Sırıtıyor)
Sho: Bu! İçindeki restoranlar ve süpermarket sayesinde otelden ayrılmadan her şeyi yapabilir. Sonunda odasınından ayrılmayacak. (Gülüyor)
Jun: Ben İtalya'ya gitmek istiyorum. Şehrin tadını çıkarmak istiyorum.
Sho: Ülke resimlerini gördükten sonra Portekiz'e gitmek istiyorum. İkimizde gezimiz için heyecan duyuyoruz. Bir sonraki izin günlerim için sabırsızlanıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Koisenu Futari Dizisi Türkçe Altyazılı

Japon Bayrağının Anlamı Nedir? Dünden Bugüne Japon Bayrakları Ve Anlamları

Dai Byoin Senkyo Türkçe Altyazılı (2023)